giovedì 24 settembre 2009

Internet libera ...

Nonostante a rappresente na forma de comunicazion favoeosa, internet a continua a essar vista pì come un fastidio che opportunità, dai nostri "paroni".
In diversi casi i ha tentà (co D'Alia e a Carlucci... ma zioken a Carlucci !!) , e tutt'ora i e drio provarghe col decreto legge Pecorella de imbavagliar internet. L'obiettivo no l'è quel de "censurar" tipo cina, bensì de colpir i blogger e chiunque informa notizie che in qualche modo dà notizie scomode al regime.
Un porocan de blogger ovviamente se el dovesse ricevar querele o intimidazioni vari, nol pol aver schei o fior fiore de avvocati chel posse difendarlo. Fatta eccezion par pochi, Grillo par esempio.
Semplicemente i fà sarar el blog, o vien creae e condizion par farlo. Intimidendo el resto. Colpirne uno per educarne cento.
Internet no l'è proprio gnanca cusità a bon marcà : Dal 56k (che comunque richiede na linea e quindi el pizzo aea telecom), a na adsl, a na connession col cellulare, e tariffe no par comunque tendar al ribasso. Aumenta a banda massima (no reale) in download, ma i prezzi resta quei. Inveze de far adsl ad esempio da 256k a metà prezzo, i preferisse mantegnar el prezzo e far adsl da 7mb. Par a logica del profitto, che move ovviamente anca e società de telecomunicazioni, chiaramente convien. Col nulla osta anca dal garante dee teecomunicazion.
In altre parti de sto mondo, inveze e robe no va proprio cusita:
Su sto articol QUA par esempio nei USA l'organo che se occupa dee teecomunicazion a propone (copie/incolle):

Internet deve essere libera, neutrale e accessibile in qualsiasi forma si voglia. Vale a dire che i provider non dovranno più prevedere filtri, rallentamenti e lucchetti alle loro reti per bloccare applicativi "sgraditi", come per esempio il P2p e le telefonoate Voip

Quando che lede certe robe me rende conto de quant che veramente, su certe robe, son indrio e ligai ai cosiddetti Poteri Forti che decide par noaltri.
Dai USA copion sempre e pedo robe...posibie che par na volta no copion quee bone ?

Nessun commento:

Posta un commento

Se vè qualcossa da dir ... prego ...