Se ghin dise tante sul 2012, ultimamente dal punto de vista mediatico l'è un argomento
che "vende" tant, na scianta come i oroscopi o e prevision del tempo.
Ghe n'è un "parchè" sia diventà cusita famoso, el motivo principale l'è ligà ae prevision dei maya, astronomi eccezionai e espertissimi a calcoear e ciclicità de stelle/stagioni etc.
Quel che pochi sa, e anca mi no saveve, l'è el concetto de "tempesta solare", gnent de novo comunque: l'è un fatto che se ripete ciclicamente e varda caso nel 2012 dovaria ripetarse.
L'ultima tempesta solare l'è del 1859.
Coa differenza che sto giro a dovaria essar particolarmente forte.
Conseguenza pratica de sta tempesta solare l'è che che a contatto coa magnetosfera terrestre el podaria generar na "tempesta geomagnetica" in grado de far saltar tute e linee elettriche. E se fin qualche decennio fa sta roba gl'iera ininfulente visto che i aveva tuti a candea, adesse e robe i è na 'scianta cambiae.
Nel 1859 se era intrigai a magnar, altro che corrente elettrica...
Cossa altro podaria succedar ?
Ne risentirebbero palesemente cellulari e internet, così come la radio, e vi sarebbero problemi di approvvigionamento elettrico e di acqua. In assenza di elettricità non funzionerebbero né le pompe di benzina né le centrali nucleari e a carbone, cosicchè l’intero pianeta potrebbe ritrovarsi senza energia. Gli esperti hanno calcolato che per far ripartire il sistema sarebbero necessari almeno una ventina d’anni.
Provon far finta par un attimo de stara senza corrente elettrica : gnent elettrodomestici, gnent machina, gnet teefoni .. gnent de gnent ...
Fonte dea notizia, co varie eventuali...
http://www.laspecula.com/index.php?option=com_content&task=view&id=1862&Itemid=1
lunedì 13 luglio 2009
Iscriviti a:
Commenti sul post (Atom)
Nessun commento:
Posta un commento
Se vè qualcossa da dir ... prego ...