A qualsiasi persona che se ghe domande "cossa eo successo l'11.9.2001", sicuramente tutti quanti i te rispondarà che qualche aereo l'è ndar schiantarse contro el WTO o contro el pentagono.
Da suito l'è vegnest fora che sul pentagono no se a mai schiantà nessun aereo, ma co bona probabiità l'è stat un missie teecomandà a sventrar. E qua basta ndar su google e se cata tuti i studi del caso. Ma basta a domanda : ghe fine ai fat i toc dell' "aereo" che se ha schiantà? Ovvio che no ghe n'è alcuna risposta, parchè nessun aereo el se ha schiantà.
Discorso anaeogo anca par e torri gemelle.
L è stat mess addirittura in discussion che sia stat realmente dei aerei a schiantarse.
Faseve un giro su iutube : pararia che e varie emittenti americane e apie adeguatamente modificà i video (che no i era in diretta, ma co secondi de ritardo) par dontarghe immagini de aerei , ma in realtà gl'iera altro.
E comunque...el famoso WT9 l'è ndat dò da lù lù sol. E e torri gemelle no e podeva ndar dò cusita in picchiata.
Zio bono, se podaria perdarghe ore a contar de sta gra messa in scena. E co l'unico scopo de crear ad hoc un nemigo da far fora : el terrorismo, al qaeda , l'islam , etc. L'iraq fasea massa goea, col so petrolio ...
Chiunque, ndando farse un giretto su google o mejo ancora su iutube, visto che un filmato el val pì de tante paroe, el pol farse un'idea de cossa che realmente l'è successo l' 11/09. O mejo, el diventa evidente cossa che NO l'è successo.
Qua ghe n'è da perdarghe ore a vedar e documentarse:
http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=11+settembre+inganno+globale&aq=1&oq=11+settembre+
Adesse però vien anca fora altre novità : un ricercatore esperto de nano-chimica l'ha dimostra come e torri e i è vegneste dò par via de cariche de nano-termite, un esplosivo catà nei detriti e che de sicuro nol provien dai aerei (anca se non l'è dita che de aerei se tratte...).
Cossa che l'è a nano-termite?
Copie/incolle.
"È una mistura di alluminio e polvere di ruggine, che reagisce fino a generare intenso calore. La reazione produce ferro, scaldato a 2500 °C. Questo può essere usato per fare saldature. Può essere anche usato per fondere altro ferro. Siccome le nanotecnologie rendono le cose più piccole, nella nano-termite questa polvere del 1893 è ridotta in particelle minuscole, perfettamente mescolate. Quando queste reagiscono, l’intenso calore si sviluppa molto più velocemente. La nano-termite può essere mischiata con additivi per sprigionare un calore intenso, o fungere da efficacissimo esplosivo. Contiene più energia della dinamite, e può essere usata come combustibile per razzi."
Par approfondir e dettagliar l'argomento, mi ho ciapà spunto da qua
http://www.megachip.info/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=9000
Ragassi, ma quante bae me ai contà sull 11/09 ??
Ah, prima de ndar in lett faseve un giro qua...
http://xoomer.virgilio.it/911_subito/immagini_eloquenti.htm
Iscriviti a:
Commenti sul post (Atom)
Nessun commento:
Posta un commento
Se vè qualcossa da dir ... prego ...