martedì 10 marzo 2009

Crisi? Macchè !

Sto òn qua nol finisse mai de stupir.
Co un programma de poitica e sviuppo economico senza testa nè còa (anzi proprio senza alcun programma) el vostro caro berlusca l'è drio continuar a occuparse dee robe che in qualche modo el ghe impinisse el so tacuin. El ghin fà una pedo de Bertoldo, e a so strategia l'è consentir de cementificar dapartut, piantar no alberi ma centrai nucleari, far leggi ad berluscam par aver l'impunità, provar a vietar e intercettazion par agir indisturbà, etc.
Chiaramente uno come lù che problemi no ghe n'ha nol sente alcuna crisi. ANZI ! Tutta na messa in scena dei giornai, l'ammette che ghe sia qualche rallentamento e "qualche" licenziamento, ma cossa vutu che sia !
In giro pal mondo scumizia anca i primi caos sociali, i USA i deve strendar a cinghia fiss. Ma in italia ... quando mai ghe n'è problemi !
In effetti so maestà el berlusca el dise ben che e robe e va ben. Sì ... par lù !
Ndando vedar come che va a so "impresa de fameja" , par esempio ledendo sto articoeo qua , se scopre che (copie/incolle):

Ha appena intascato 159 milioni di euro, il 50% più del 2008
Silvio Berlusconi si è messo in tasca all'inizio di quest'anno un assegno da 159 milioni, 335 mila, 953 euro e 92 centesimi. Una maxi-somma rara anche per gli imprenditori. Ma soprattutto superiore di oltre la metà ai 102 milioni che il presidente del Consiglio e indirettamente principale azionista del gruppo Fininvest-Mediaset si era messo in tasca solo un anno fa.

Mi capisse che un poitico, viste e responsabiità chel riveste, el posse aver na busta paga superiore a quea de un inpiegatin o de un operaio. Però come poeo uno cusita, che immagine nol vae in posta ogni bimestre a pagar a boeta dea luce, rappresentar na popoeazion fatta da gente "comune" che el conto in banca del berlusca el se o sogna?

Sto ostion qua l'ha catà el modo, col so monopolio mediatico fatt de tiivision e giornai, de imbaucarme tuti quanti e de farme credar quel che vol.
Sì, qualcuni dirà che adesse tramite internet ghe n'è un lento risveglio.... ma disonse a verità ... El 90% dei italioti l'è ancora tubocatodicodipendente.

Quindi lunga vita (se fa par dir) al re ...

Nessun commento:

Posta un commento

Se vè qualcossa da dir ... prego ...